اگه می خواین ثابت کنین ... بفرمایین !!!
 
قوم اجوج مجوج !!
به تیمارستان عجوج مجوج خوش اومدید !!!
جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : maJooJ

فیششش ... فیششش

اگه جونتونو دوست دارین برین کنار من تازه کارم هنوز ( ! ) :: فیششش فیششش

پق ... شلپ ... شپلق ( چیه نفهمیدین این صدای چیه ؟ اووف ! خب معلومه دیگه ... این صدای افتادن اشیاء توی آبه بنابر این فکر کنم دیگه بفهمین که من توی دریا فرود اومدم ؟!! )

ای وای ببخشید به خاطر یه مشکلی مجبورم فعلا برنامه رو قطع کنم ...  بیــــــــــــــــــــــــــــــــــب

 3 ساعت بعد ::

سلام بر همگی ... خب به خاطر یه مشکلی مجبور شدیم برنامه رو قطع کنیم ولی حالا ... من دوباره برگشتم

و درون هوای آزاد ... در یک جزیره کوچک برنامه رو اجرا می کنم ::Shark Island

خب ... توی این همه سال که عمر کردم

چیه ننه ؟ چرا اینجوری () شدی ؟ چیه فکر کرده بودی دختر 14 سالم ؟

خواب دیدی خیر باشه ؟! من پیر زنی هستم واسه خودم

خلاصه ... در طی این سال ها ... خیلی افراد واسه این که من باهاشون دوست بشم ... اومدن خود شیرینی  For You

و ادعای دیوونگی می کردن

و من با یک نگاه می فهمیدم که اونها یه مشت آدم زیاد بفهم ( احمق ) هستند !!

حالا اگر شما دوست دارین که دیوونگی خودتونو ثابت کنین ...Ruminate

من یه راه حل مناسب براتون سراغ دارم

شما می توانید به دولینک زیر مراجعه کنین و تعداد شکلک هایی که توی عکس ها هست رو کامل و دقیق بشمرید ... هر کسی که تعداد رو دقیق تر بگه دیوونه تره ...

حالا بعدن می گم چرا ... !!

http://www.pic.iran-forum.ir/images/gfhauo5bu9i9x595945n.jpg

و

http://www.pic.iran-forum.ir/images/enmemi5c8tcw015cdx0.jpg

 

برین بشمرین ببینم چه می کنین !!

پس فعلا ...

بابای

.:: مجوج ::.

 



نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت23:14---16 خرداد 1390
salam
jonam ehteram be dars o madrese mer30 enzebat
پاسخ: په چی؟! گفتن دیونه ولی ما خیلی به درس اهمیت میدیم:D


aJooJ
ساعت18:43---13 خرداد 1390
eival bache kharkhon!!!!!!!!!! پاسخ :: این که دیگه بچه خر خونی نداره ... خو تنها برگه خالی ای که دمه دست بود همون بود ... منم از خجاتش در اومدم :D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وبلاگ صرفا جهت سرگرم سازی نویسندگانه آن تاسیس شده است و ارزش دیگری ندارد ... لطفا در این مکان آشغال نریزید !! با تشکر عجوج و مجوج !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 29445
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1